måndag 20 juli 2015

Vad ska jag se på Way Out West?

Bara några veckor kvar. Något riktigt spelschema har de inte presenterat än, men vilka dagar de olika akterna spelar i Slottsskogen finns i alla fall släppt. Så det här får väl ses som högst preliminärt, krockar blir det nästan alltid och kanske ska jag försöka ta mej iväg på någon klubbspelning. Det har ju lyckats någon enstaka gång. Men det är några Slottsskogenakter jag är så gott som säker på att jag ska se, vilka har jag missat?

Torsdag: Belle & Sebastian, Goat och The War On Drugs.
Fredag: Emmylou Harris & Rodney Crowell, Father John Misty, Pet Shop Boys och Sunn O))).
Lördag: First Aid Kit, Little Jinder och Patti Smith.

UPPDATERING 21/8: Slarv av mej, klubbnamnen fanns ju visst med i schemat. Undrar om det kommer gå att se både The War On Drugs och Goat? Släpp tiderna snart Luger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar