onsdag 27 maj 2015

Spelschema 1,0

Ett första utkast på spelschema till Roskildefestivalen. Min vana trogen lär jag missa några spelningar, lägga till fler namn till listan nedan och gå på en hel hög jag inte tänkt gå på. Det finns ju massa namn kvar att kolla upp! Juni månads musiklyssnade lär nog i vanligt ordning till rätt stor del ägnas åt att kolla upp Roskildeakter. Jag har ju ännu inte kollat upp Pavillion Junior-akterna, och där brukar det gå att hitta en del guldkorn. 

Någon akt Du tycker jag inte ska missa?

Onsdag 1 juli
18:00 Timbuktu & damn, Arena
22:00 Honningbarna, Pavillion
23:00 The War on Drugs, Arena

Torsdag 2 juli
14:00 Veronica Maggio, Arena
17:00 Ryan Adams, Orange 

Fredag 3 juli
16:00 Tallest man on earth, Arena
18:30 Dolomite Minor, Pavillion
20:00 Einstürzende Neubaten, Avalon

Lördag 4 juli
18:00 Thåström, Arena
20:30 First Aid Kit. Arena
22:00 Paul McCartney, Orange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar