lördag 4 maj 2013

Billy Bragg på Pustervik i höst

Av en slump var jag inne på Pusterviksbiljetter.com igår och tappade nästan hakan när jag fick se att Billy Bragg skulle spela på Pustervik i höst. Jag hade helt missat det, tydligen släpptes biljetterna redan för flera veckor sedan. Jag såg hursomhaver till att stänga munnen och boka biljetter till mej och Joakim. Billy Bragg imponerade på Way Out West förra sommaren och nya skivan Tooth & nail är bra. Det ska bli fantastiskt kul att se honom igen.

Fast jag blir inte klok på vad det är för slags plats vi fått? :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker synd om de som ska ställa alla som har ståplats på rätt plats :)

    SvaraRadera
  2. Jamen precis! Haha.

    Ska man köra med snören och en vakt med gestapoattityd eller vad? :)

    SvaraRadera