torsdag 3 oktober 2013

Ett blandband ur det förflutna

En varm och solig helg i september 1999 tog jag 300-bussen till Göteborg för att gå på fest. Till resan spelade jag in ett C60-band med nya och gamla favoriter. Jomenvisst gillade jag Rusningstrafik och Happy Hour Viser skarpt redan då. Men när jag tänker efter kommer nog alla låtarna utom "Europa" från skivor jag köpte 1999, så det var nog mest nya favoriter. 

A-sidan
  1. Lars Winnerbäck - Ingen har lust
  2. Lars Winnerbäck - Nån annan
  3. Lars Winnerbäck - Höst på min planet
  4. Lars Winnerbäck - Vår för hjärter dam
  5. Lars Winnerbäck - Låg
  6. Stefan Sundström - Vårsamba
  7. Stefan Sundström - Livet är liksom en fest
  8. Stefan Sundström - Mazurka på gravkanten
  9. Stefan Sundström - Vals till Evert Tåb 
B-sidan
  1. Stefan Sundström - Den döende yuppien 
  2. Stefan Sundström - Latlåt från Farsta 
  3. Billy Bragg - Thatcherites
  4. Blomgren - Ran
  5. Blomgren - Höst
  6. Björn Afzelius - Europa 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar